Fatmanuraliatilla ben sadcee dusa girmeden önce bebek yagı sürüp yapmıştım kaşlarımda bile vardı bizim sadece o etki etmişti deneyebilirsin duştan sonra tarakla tara ama erken falan depil o konaklar kasıntı yaparmış bizim çok huysuzdu dr demişti bize