Rrabis12 geçer insallah annesi 😊ilk 3 da mısınız inanın oluyor her bebekte o ıkınmalar hele ki mama kullanıyorsanız biz doğumdan itibaren meme mama gidiyoruz o belirli bir dönemde gaz ıkınma sorunu devam ediyor ve 4. Aya doğru kesildi ıkınmayı öğreniyor ve nursey bizi rahatlatmıştı gece mamasına 6 damla veriyordum
kişisel tavsiyem de baktınız huzursuzluğu devam ediyor internetten gaz masajına bakın bebe yağı ile yapın saat kaç olursa olsun bırt bırt çıkarttıkça rahatlayıp kendine gelecek😃