Rrabis12 Arkadaşlar bebeğim için biogia kullanıyorum ama hemen bitti nurse harveys de çok duyuyorum burda sizce biogiaya devam mı etmeliyim yoksa nurse harveys kullanan varmı hangisi daha etkili ☺️🥰
Pelo_00 Rrabis12 biogia bağırsak düzenleyici probiyotiktir. Nurse harveys gaz damlası. İkisini aynı günde de kullanılabilir.
Yaman2019 Rrabis12 Bebeğinizin gaz problemi varsa kesinlikle Nurse Harveys. İki oğlumda da çok yardımı oldu birde kiraz çekirdeği torbaları var ısıtıp karnına koyuyordum çok iyi geldi oda.
Pelo_00 Rrabis12 evet doktorumuz önermişti kullanmıştım bebeğimi çok rahatlattı bir süre biogiayla birlikte de kullandım. Şimdi aşırı gaz sancısı olduğunda nurse harveysten veriyorum.
Fundafatma Rrabis12 bebeğim 2aylik nurse harveys ten önce zingo kullandım bı halta yaramadı ama nurse harveys tam anlamıyla mükemmel bı gaz damlası sabah 12aksam 12damla veriyorum şıp kesiyor gazı birazda masaj yardımıyla biraz pahalı ama bebeğimin sıkıntısı gitsinde parası önemli değil
Rrabis12 Yaman2019 alayım bende biogaia aldım eczaneden fiyatı nurseye göre hem pahalı 5 ml birde burdan çok duydum biogiadan daha iyi nurse bi deneyeyim
Wolverine Rrabis12 ikisi farklı şeyler biogia kullanıyorsanız devam edin probiyotik olduğu için bağırsak gelişiminde etkili. Nurse harveys gaz damlasi. İkisini birlikte kullanırsanız da olur.
Cicismoms Rrabis12 ben ilk damlasından kullandım canım evet çok faydasını gördüm inan ki ama sonra damlaya para yetistiremefim sürekli bitiyor eczacı Nurse Harvey Colex şurubu verdi inancı çoook daha rahat ettim çok çok etkili öneririm
Ahimess Rrabis12 nurse halveys gaz damlası ama bio bagirsak için illa nurse halveys diye bir şey yok ben bebeğim icin hem damlasını hem şurubunu kullandım ama damla işe yaramadı şimdi sap kullanıyorum memnunum. Her çocuğa her gaz damlası uymuyor denemek lazım her çeşidini
eslemsiii Rrabis12 ben ikisini aynı anda kullandım ama biogaia gaz damlası değil tabi. Vicol sap simblex zinco ve nursenin şurubunu kullandık ama hiç biri nursenin damlası kadar işe yaramadı ıkınıp moraran kızım gayet rahat gazını çıkardı kakasını yaptı sonra
lidyaeylemg eslemsiii Merhaba Ölçek ve saatleri nasıl ayarladınız acaba? Benim bebeğimde akşama doğru başlıyor sabah ⅞ anca yatıyor
Cicismoms Rrabis12 ben sabah öyle akşam veriyorum zaten maksimum 6 kez veriyorsun içindeki siringaya benzer ölçeklenebilir ayına göre sabah öğle akşam ver canim