CanselK Yağsız süt diye bir şey yok, yağlı süt de yağsız süt de bizim mememizde. Ön sut yağsız olur susuzluğu alır ama bebek emdikçe o yağlı süte ulaşır yaklaşık 15 dk sonrası. Ayrıyeten gece sütü çok yağlıdır, bebeği uyandırıp emzirmezseniz o değerli sütü kaçırmış olursunuz. Lütfen bazı insanların sütün yağsız yaramıyor vb gibi söylemlerine inanmayın.