Milena21 ben hep emziriyorum doğumdan beri, dün kontrolümüz vardı kızım 3 ay 9 günlük, 5400 çıktı kilosu. Doktor biraz az dedi ama genel gelişimi, baş çevresi, boyu güzelmiş. Bazı hareketleri yapmaya erken başlamış ve mutlu bir bebek hiç açlık ağlaması yok. O yüzden mamaya başlamadık. Yapı olarak zayıf olabilir dedi babası ve ben de zayıfız. Velhasıl kelam başkalarının ne söylediği önemli değil, gelişimi güzelse tamamdır.