Ikicocukanasiyioldum doktorumuza soyledim,hocam öksürük ve hapsurmasi çok var diye ,ciğerini falan dinledi,gayet sağlıklı dedi,ishal durumu vardı hastalanmış ti,1hafta sonra kontrole gittik ishal devam ediyor dedim o bir süre devam eder önemli değil dedi bana, sonra geçti ama oksurugumjz geçmiyor, ama öyle yoğun değil tabi günde 2-3 kez diyim,öyle olsa aslaa beklemem baskta 2 doktora da muayyene ettirirdim,cozemeiyirum biseyi de yoksa neden oksursun ki diyorum, ki asla usutmuykrum yani çok dikkat ediyorum ondan eminim, muayyenemi var gostericem olmadı hastane de degistiricez bakalim