RundownMom bircocukannesiomom o ilacı eşim de kullandı ve ciddi yan etkileri var. Emzirme döneminde kullanılabileceğini sanmıyorum
Minikcivcivim Meryemela72 gaz yapar mı bilmem ama normalde bile çok zararlı olan şeyin bebeğe de zararı olacağı aşikar. Umarım bırakabilirsiniz umarım kurtulursunuz bu illetten bi an önce 🤲🏻
BeyzaLivaLeyla fanatikfenerli keşke analık anaçlık duygusu sigarayla ölçülecek kadar basit olsa bırakamayan bırakamıyor kardeşim bunu anlamıyolar bu anlamamakta ısrar eden bir kesim var sigara karşıtı ya sen kendi hayatına bak içmiyosan içme içenede saygı duy saygı duymuyosan görmemezlikltem gel konuşma yorum yapma neyse canım bu kişiler heeep olacak malesef…
fanatikfenerli BeyzaLivaLeyla çok haklısın canım yapacak bişey yok. Cahille münakaşaya girmeyeceksin.
yayburcukadini Müthiş bir sigara+kahve manyağıydım. Hamileliğimde azaltarak bıraktım. Emzirmede stresten bir iki tane başladım. Kahve ise haftada bire düştü. Gece uyumayan deli gibi ağlayan bir bebek nasıl stresli bunu herkes bilir. İçmeden de gazlı bir bebeğe sahiptim şimdi 3-5 içiyorum hala gazlı..linçliyecekler buyursun linçlesin..
Prensinannesii06 bircocukannesiomom emziren annelerde kullanabiliyormuymuş ne güzel yazmışsınız ya bu bir bağımlılık ve ha diyince indan bırakamıyor herkesin iradesi güçlü olmuyor malesef bende çok istiyorum bırakmayı oğlum gece emmiyor o yüzden gece içiyorum ama hiç içmesem keşke
bircocukannesiomom Prensinannesii06 bebeğim sanırım emzirenn annişler için yasak arkadaşlar öyle söylediler bitanem 😘
bircocukannesiomom Prensinannesii06 çok haklısın canım benim 😘 herkes farklı birden bırakmayan var elbette 😘 sen yinede sağlık ocağına danış kuzum benim 😘 ❤️ yaparsın başarırsın 🥰🥰👏🏻
Prensinannesii06 bircocukannesiomom inşallah ya çok sağolun terslemeden anneliğime laf etmeden yardımcı olduğunuz için keşke böyle olsalar ama işte insan yardim isterken daha çok itiyorlar 🥰
Duygusm Meryemela72 Gaz yapacağını sanmıyorum ama maalesef bebekte başka pek çok hastalık riskini artırıyor. 3 tane diyip geçmeyin ve bebeğiniz için bırakmaya çalışın lütfen.
Sinif177 Meryemela72 kardeşimin bebeği de küçük ve gazlı bir bebek. Bir gün gaz sancısından doktora gidince doktor gaz yapan yiyecek, içecekleri sıralarken içinde sigara da demişti. Kahve, Cola, sigara, muz diye saymıştı.
senceumrumdam1 Meryemela72 tatlım aynı durumdayız ben hamileliğim boyunca içmedim doğurayım bi tane yakıcam dedim kıyamadım süt verceğim için sonra sütüm çok güzel gelirdi sigara o zamanda hiç içmedim şimdi sütüm emdiği halde az az geliyor ona rağmen içmiyorum 2 aylık benimkide çok üzülüyorum sütüm olmadığı için nikotinin vücuttan atılımı 3 gündür. Ben seni çok iyi anlıyorum bırakması oldukça güç hamileliğimde çok zorlandım hala da eşim içiyor canım çekiyor. Ama bebeğime kıyamıyorum tabi ki anne değilsin sen diyenlere aldırma sigara içtin diye kötü bi anne asla değilsin sütün olduğu halde içiyorsan içme bence bebeğine yapma bunu ama sütün azsa benim gibi emdiği halde damla damla geliyorsa o zaman iç ben bide çocuğa stresli süt vermek istemiyorum mutlu süt vermek istiyorum ama gelmiyor damla damla işte birde nikotin seni tekrar içmen konusunda beynine sinyal gönderiyor o yüzden bırakamıyoruz
Sophie8 Gazı bilmiyorum ama hem şimdi hem ileri başka sağlık sorunları yaşacağına emin olabilirsiniz.
Sidarrrr bircocukannesiomom ya inşallah bende bırakabilirim alıcam inşallah bende de etki gösterir o zaman size bolcaa dua ederim
bircocukannesiomom Sidarrrr ah kuzum benim 😍😍 bende sana dua edecem ♥️ hem başarman için hemde başardıktan sonra önce kendine sonra bebeğe sonra tüm insanlığa bir iyilik yapmış olduğun için ♥️ Kahraman bir anne olmanın vakti gelmedi mi sence de? 👏🏻😍😍😍😍😍😍♥️♥️♥️♥️
Erdeminannesi19 Meryemela72 sancı değilde süt yoluyla bebeğe zararlı etkileri geçtiği için huzursuz oluyor bebekler. İnternetten araştırdığın zaman bile çıkar karşına. Bende 4 ay emzirebildim o husursuzlugu yaşadım emmeyi bıraktığında daha rahat etti
Sidarrrr bircocukannesiomom çoktan gelmiş bu illeti bi bıraksam. Varya dünyalar benim olur ❤️ Allahım senden her daim razı olsun ❤️