Meryemela72 bende sigara kullanıyorum,zararlarını göz ardı etmemekle beraber her ağlamasında gözler bana devriliyordu,gazı sigaradan diye.Nikotinin süt yoluyla geçtiği doğru,beslenmenize dikkat ederek bebeğinize destek olabilirsiniz.böyle şeyler kıyasa kıyas gidiyor,sigara kullanmayıp bebeği gazlı olan çok,bu kanıtlanmış bir şey değil o yüzden her anne kendi vicdanına göre hareket etmeli ,her anne bebeği için en iyisini bilir,hiç kimse bebeği annesinden fazla düşünmez.