Ikrazumra19 bizim evimiz yandı kargaşa oldu çok fazla ondan önce hiç evden çıkmıyorduk yangın olunca birinden geçmiş işte 2 gün sonra göğüs yanması başladı dumandan heralde diye düşündüm önemsemedim ara ara da geçiyordu 3. Gün eklem ağrıları başladı ama öyle böyle ağrı değil bez bile sıkamıyordum kalça kemiklerim çok ağrıyordu ayakta durmakta zorlanınca eşime dedim hastaneye gidelim artık dayanamıyorum. Test yapıldı akşama çıktı sonuç pozitif. O zaman oğlum 10 aylıktı beni hemen ayrı odaya aldılar gidip ilaçları aldık hastaneden nefes darlığı olmadığı için evde tedavi gördüm 14 gün sonra gidip tekrar test yaptırdım çok şükür atlamıştım. Bu sürede bol bol su içtim geçti elhamdülillah Rabbim kimseye yaşatmasın hele evde bebek varsa hiç yaşatmasın bende sonra eşimde de çıkınca alt katta kayınvalidem oturuyor o baktı oğluma çok şükür ona bulaşmadı.