hanimlar 2 gundur sabah kalkinca bogazlarim aciyor yutkunamıyorum ama baska bir belirtim yok burde gun icerisinde socak seyler falan içince agrim olmuyor genelde evdeydim ama yinede insan acaba korona olabilirmiyim diyor birde ben 10 gundur falan buzlu buzlu sular iciyorum gunde 2 dondurma filan ondan olduunu dusunuyorum kimseyle temasim olmadi cunku ama yinede gitsem mi hastaneye 2 tanede de kucum cocugum var