Elfidam [bilinmeyen] benm kizin o kisimlarinda iz oluyor ama kilosuna gore uygun olan bezi kullaniyorum. Bi buyuk beden mi almaliyim simdi
Hifa babygirlandmom 3. Ayından sonra 4 numaraya geçmiştim şuan 6 aylık 4 numaraya devam ediyorum. Bebeğin rahatsa boşver kim ne derse desin önemli olan minnağın rahatlığı 😉
AsilDorukAnnesi babygirlandmom 2 aylık bebeğim sleepy 2 numara kullanıyorum haftaya 3e geçeceğim kilosuna göre alıyorum bezini ☺️