babygirlandmom Kızlar siz kac numara kullanıyosunuz kızım 2 aylkken 6900 gramdi suan 3 aylik oldu daha tartrmadim 4 numra bez kullanyrz sizce normalmi etrafmdakiler anormalmis gibi davranyolar siz kac aylıksızn kac numra kullanıyosunuz?
Htcomerasafyuce babygirlandmom neyi anormalki yani belki kilosu fazla geliyordur millete bosver bende 2 ayligiz 3 numaea kullaniyorum 1 aya kadr 4 numaraya gecerim sanırım
babygirlandmom Htcomerasafyuce tabi canm onemli olan bebegin rahat etmesi onların kafasndaki su galiba 1 aylik bebek 1 numra 2 aylik 2 3 aylik 3 kullanr diye dusunyolar galiba
babygirlandmom Mahmut_damla olsun canm gayet normal bebegn kac kilo zaten bez uzernde yazyo kilo durumu bide bazi bebekler karn bolgesnden yuzden kilo alyo bazlari bacaklrdan baldrlardan alyo
babygirlandmom [bilinmeyen] bencede evet biraz kilosu iyi ama cocugun bacagni sıkan bez kullanck degilim zaten paket üzerindede yazyo 7 kilo uzeri 4 numra diye e iki aylkken zaten o kilolardydi bide anne sutu alıyo
MaviKelebek babygirlandmom 7ye kadar var numara bazı markaların 8de var aya göre değil kıloya göre değişiyor numara
Mrvesn Önemli olan bebeğin kilosu. Benim kızım 5 aylık ama daha yeni 6 kilo olduk bu yüzden daha yeni 3 numaraya geçtim. 5 aydır 1 ve 2 kullanıyorduk.
babygirlandmom ElifKaratas kac kilo camm bebegin ben 2.5 aylikken gectm 4 numryda senin kzda tombisti yanılmıyosam😀
MaviKelebek Molfix 4numara kullanıyorum bebeğim 10ay 24gunluk 2aya yakındır 4nodayız sleepy kullanıyordum 4nosunda problem yaşadım kakamız hep belden enseye kadar taştı molfixe geçtik sleepy 4no kötü çıktı halbuki 1,2 ve 3nolardan çok memnun kalmıştık 😔😔 sleepy kaliteni düzelt 🙏🙏
babygirlandmom [bilinmeyen] valla ilk defa duyuyorum 4 numra uzerinde 7 12 14 kilo arasi yazdgi icin😂 dedim heralde artk hep 4 kullancaz
Fyzpyrz babygirlandmom bosver sen milleti benimde oglum kilolu bir bebek daha 3.ayinda 4 numura beze gectik.onlarin ne dusundugu onemli degil bebeginin rahat etmesi ve sizdirma olmamasi onemli.
Edalya babygirlandmom 6 aylık olduk 5 numara biraz büyük geliyo 4 numara prima kullanıyorum kilosu 8.5