Ravzanurun_Annesi47_47 Alpaslaninannesii sağıyom cnm walla iki saat göğüs pompası kalıo uçları tek biraz ıslanıo o kadar
Alpaslaninannesii Ravzanurun_Annesi47_47 pes etme canim benim 1 damla bile gelmiyordu agliyordummm her 2 saate bir sag gelir Allahin izniyle bide rezene cayi ic bol bol
Ravzanurun_Annesi47_47 Papatya0205 inşallah inşallah cnm benm normal pompa var 2 saat te uçları ıslanıo o kadar
Asyah- Ravzanurun_Annesi47_47 sürekli emzir ve sonrasında sag canım on onbes dakka sag ben oyle cogalttım
Ravzanurun_Annesi47_47 Alpaslaninannesii hadi yaa çok şükür o zaman umut var o zaman inşallah teşekkür ederim Allah razı olsun
Emir123ali Suna-58 sayfamda var bakın yazabilirsiniz hatda internedede süt yapan dua yazın çıkıyor yazıp cevşen gibi yapıp göğüsünüzde taşıyın 😊😊
Ravzanurun_Annesi47_47 Es234 hurma da bulgur pilavı da yerim artk yiyom da daha ağırlıklı yicem o zaman saol canm benim
Ravzanurun_Annesi47_47 Emir123ali işe yarıo mu acaba duydum bende süt için imama yaptırım muska demiştim
Emir123ali Ravzanurun_Annesi47_47 valla ben kendim yazdım temiz beze doladım göğüsğmde taşıyorum şükürler olsun sütüm var deneyin inanarak ama