tombikannesi biz sürekli nöroloji, fizyoterapist, gelişim uzmanı ve gelişimsel pediatri doktorları tarafından kontrol ediliyoruz, ayrıca guatr hastalığı var kızımın, ilaç kullanıyoruz ve ayda bir kan veriyoruz ki kızımdan çok bana işkence oluyor, çok ağlıyor 😓😓 onun dışında iyiyiz çok şükür 🙏 kaba motor gelişimi bir ay kadar geriden geliyor, diğer konularda doğması gereken zamana göre yaşıtları gibiymiş 😅 doktorlarımız öyle diyorlar 😂