Duhainan benim kızım 1885 Gr doğdu 34 haftalık, üstelik plasentasından ayrıldı ve oksijensiz kaldığı düşünülüyor hastaneye gidene kadar 😔 ama 9 buçuk aylık oldu çok şükür hiçbir sorunu yok, sadece 15 gün hastanede kaldı 14ü küvözde, 1 gece de hastanede odada birlikte kaldık. Alacak nefesi, yiyecek ekmeği varsa inşallah her türlü yaşar korkmayın, dua edin sadece 🙏 Allah sağlıkla kucağınıza alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🤲