Ela07 ben sana iştah acıcı söyleyeyim. Benim oğlumda çok fayda etti. Karadut özü. Artık yemiyor diye ağlamaktan helak oluyordum . Burda Allah razi olsun bir anne tevsiye etti. Aldım kullanıyorum. Çok şükür. Beni yormuyor artık. Bugün bir melemen yedi sabah çok hoşuma gitti. Inşallah böyle devam eder. Sabah ac karnına yarim tatlı kaşığı veriyorum . Kahvaltı yanında meyvesuyu gibi sulandirip iciriyorum. Tabi çocuğu biraz sıkmadan açılmasını beklemekte lazım. Ben hata ettim çok sık sık verdim yemezdi. Şimdi biraz arayı açınca yemesi düzeldi.