Ela07 Kızım 16 aylık hep beslenme sorunumuz vardı hep zorla binbir oyunla yediriyorum yemekleri bazen naparsam yapıyım yinede yemediği zamanlar bile oluyo çok üzülüyorum böyle olunca isteyerek ağzını açtığı çok çok nadirdir doğru düzgün kahvaltı bile etmiyo valla delircem artık yemek saatleri geldiği zaman geriliyorum valla ister istemez zorla yedirirkende üzülüyorum ama yapcak başka bişeyim YÖK malesef zorlamasam aç gezicek çocuk napabilirim bu durumu nebiliyim biyerde iştah açıcı şurup duymuştum kullanan var mı napcağımı şaşırdım 😞😞🙄
Belinay19 Ela07 bizim de en başından beri böyle ne emmek istiyor ne biberon ne ek gıda yemeyen çocuk gercekden zor 🤷🥀
Kucukmucizem2704 Ela07 bizde15 ayligiz ve asiri istahsizlik var kilo alma hic yok boyumuza veriyoruz cok hareketli bir çocuk hic bsy yemiyo ve agladigi zaman katilma oluyo arastrdim biraz demir eksikliği olan cocuklarda oluyomus bunlar en kisa zamanda bi çocuk doktoruna gturcm istah hic yok kilo almıyor ve asiri huysuz bi oglum var 🤷🤷🤦
merve5561 Ela07 kızım 23 aylik sadece emiyor diyebilirim ek gıda almak istemiyor çok zorlaniyorum gün de yarim kase çorbayla duruyor düşün kac kilo bebeginiz benim kızım aylardır 9.5 kilo 1 gr bile almadı
nyesim Ela07 benim kızım da 16 aylık bugün tüm gün kahvaltı ile durdu bir daha bişey yemedi kesinlikle. Çok iştahsız, şurup da kullandık fayda etmedi, özel mamalardan verdi içmedi 🤷🏻♀️ Böyle devam ederse 18 aylıkken memeyi kesicez dedi bizim doktorumuz.
Ela07 Kucukmucizem2704 allaha şükür öyle hıysuzluğumuz yok ama konu yemek olunca işler değişiyo tabi😓
Sergl1425 Kucukmucizem2704 biz de asırı iştahsız lık vardı demir eksikliği çıktı ama ilaçla atlattık gibi hala devam ediyor yemek yemiyo 1 yasında oğlum gözlerinin altına bakın pembemsi ise Bi de avuç içi kırmızı ise kansızlık yok hemsire arkadaşm öylr demişti
Belinay19 Ela07 bizim hala emiyor 9 aylık ama zor zar uykuya geçerken sadece biberonda vereyim diyorum su haric icmiyor, ek gıda desen ogure ogure bende tecrübesizim diyemi yapamiyormuyum diye düşünüyorum 🤷
Kucukmucizem2704 Ela07 bizde ondan muzdaripiz malesef istah acici surup kullandim polivit die ma kokusundan yarida birakti icmedi onu ictgi zaman yiyordu ama suan tum birakti bidr emzryom ondanda pek yemege yanaşmıyor
Ela07 merve5561 sizinki daha zormuş ya 10.300 1 ay önce falan nolcak halimiz bilmiyorum doktor nediyo
Ela07 Kucukmucizem2704 benimki emmiyoda 6 ay anca emdi şurubun etkisi olmuşmuydu yanı zorlamadan yiyomuydu
merve5561 Ela07 16 aylıkken demir eksikligi cıktı takviye kullandı biraz daha iyi oldu yemesi 1 kasik bile yemezdi 16 aylik olana kadar ki çok üstüne düşerim bu konuda her ay dr goturdum 1 yaşına gelene kadar düşün 2 yıldır özel sigorta yaptırıyoruz 2 farklı dr a götürüyorum yemeyen cocuk yemiyor valla ne yaparsan yap dr en son yapacak bişey bulamadı değerleri düzeldi takviyeye gerek yok dedi yedirmeye çalış ama zorlama diyor 1 ay önce gittim en son 2 yasinda emmeyi.kes dedi bakalim emmeyi kesince yiyecek mi
Kucukmucizem2704 Ela07 evet yiyordu hatta doktor 16 aylik olana kadar kullan demisti ama nerdee bizimki icmiyo kokusu dan halbuki guzel tadi var surubun bi cocuk doktoruyla gorusun bnce hani soyleyin istahsz bebek olduğunu ona göre ilaç veriyolar satenen son 1 yas asisi olamaya gttigimzde tartilmisti 10 kiloydu suan yine 10 kilo 16 aylik boyuna veriyo diyoruz ne diyelm onunla avutuyoruz kndimizi 🤷
Ela07 Kucukmucizem2704 konuşsam bu konuyu bende öyle avutuyorum kendimi boya gidiyo diye ama boyuda normalden uzun zaten o yüzdende ayrı bi zayıf görünüyor 🙂
1anne30 merve5561 canım benim oğlumda 21 ayını doldurcak.. hiç meme emmesi sagarak 16 ay süt verdim ve süt içtiği sürede asla yemedi zorla doke saça halimi gormeliydin öyle bir kepçe falan yediridm sonra sürümde kesildi zaten şuan normal yiyor.. gözlemlediğim kadarıyla süte çok güveniyordu ve unutması gerekti unutunca yemeğe döndü
Kucukmucizem2704 Sergl1425 bakiyim teşekkür ederim onceden de tedavisini gorduk ilac kullandik kansizlik ve vitamin eksikligi cikmisti
Smyetugra 16 aylık benm oglumda aynı durumdayız. Doktora götürdüm geçen gün artık tahlil yapıldı değerleri iyi dedi doktor arkadaşın dediği Polivit bide Zinco olması lazım bu iki şurubu yazdı onu kullanıyoruz bi tık fayda etti gibi ama inşallah bakalım. Sizde bi gidip tahlil yaptırın bence ona göre doktor yönlendiriir sizide
Belinay19 Smyetugra bizde polivit başlamıştık sonra başka bı doktor zinco verince poliviti bıraktık ikisiini gün içinde nas veriyosunuz