Bende pozitifim 3 gündür. Bebeğim 3.5 aylık. Sadece bol bol emziriyorum. İkimizinde tedavisi bu. Vücudumuz suan antikor üretiyor ve bu antikorlar bebeğide bizide iyileştiriyor. Emzirdiğim için ilaç tedavisi yapılmıyor. Çünkğ ilaçların yan etkisi cok büyük. Bebeğiniz için endişenlenmeyin. Bağışıklıkları cok güçlü onlara bişey olmaz Allahın izniyle. Beni dotkorlarım bu şekilde yönlendirdi. Sağıp vermeyin enfeksiyon tiski artıyor. Mecbursanızda çift madke çift eldivenle sağın negatif biri o sütü bekletmeden direk içirsin. Aksi halde vermeyin. Bol bol su için d ve c vitamini kullanın. Kolay atlatıcaz. Geçmiş olsun.