Kızlar Kayınbabamın testi pozitif çıktı. Eşim ve ben 5-6 gündür öksürüyoruz boğazımız ağrıyor. Bugün kayınbabam test yaptı pozitif çıktı. Bi kaç akraba daha pozitif. Bebeğime çok korkuyorum arada öksürüyor hapşırıyor. Her gün banyo yaptırıyorum eşim belirti olduğundandır kucağına almıyor. Bende mecbur olmadıkça kucağıma almıyorum. 6 aylık bebeğe ne verebilirim yakalanmaması için veya yakalanmışsa atlatması için😔çok üzgünüm habire ağlıyorum🥺