Bsrsgt 2 buçuk aylık benim kızımda yüzüstü uyumayı seviyor gündüzleri öyle yatırıyorum kendi kendine uyuduğu bile oldu öyle yatırınca ama geceleri yan yatırıp uyutuyorım korkuyorum burnunu kapatıcak diye bereket uyuyor geceleride o şekilde. Biyerde okumuştum yüzüstü yatırmak akciğerlere zarar veriyormuş diye ne kadar doğrudur tartışılır tabi