Zehra-20 Genel cerrahi yapıyor canım benim sağ parmak 4 sol parmak 4 kez operasyon geçirmiştim ama çocukla olunca zor olur biraz büyümesini bekleyebilirsin veya operasyondan sonra birkaç gün yanında biri kalması yeterli
Defnoss Keremtugra dikiş atılınca bir daha batmıyor, sadece çekildiği zaman birdaha batma riski oluyo malesef
Miloska23 Pamuk koydum zinklamask gitti ama yan tarafı ihltap gibi akıntı var… Bekliycem çünkü benden başka bakıncak kimse yok 5aylik kizima
angelfish Tospagam gercekten bahsettiğiniz yontem cok ıse yarıyor fakat ağrı eşiğinizin biraz yüksek olması gerekıyor. Ama kurtulyorsunuz aynı seyı tekrar yasamıyorsunuz
Tospagam angelfish kesinlikle fazlasıyla açıyor pamuk koyarken ama maalesef sürekli o acıyı cekmektense bı kere sabretmek daha iyi
aykoz_ Miloska23 bu pamuk koyma olayını sürekli yap ben kuzenım hep öyle kurtulduk. Benımkı hep iltihaplı üstelık kanıyordu ama aylarca yaptım hiç kesmedim. Hamileyken de oldu. Tekrarlaycak sandım pamuk koydum yine altına cogu kişi böyle kurtuluyor