3 kere tırnağım battı ve 3 kere operasyon geçirdim, batan kısmı çekip orayı dikiyorlar sonrasında bir daha batmıyor ama çok acı verici gerçekten, operasyon sonrası da bikac gün baya ağrım olmuştu. Bence hiç dokunmayın ve doktora gidin mikrop kaparsa daha kötü şeyler yaşayabilirsiniz Allah korusun. Geçmiş olsun Allah şifa versin 🤲