pitircik2019 emlkvnc menenjit aşısını yaptırdık 3.dozu 2 ay sonra yaptıracağım kısmetse. Gece uykusu çok bölünüyor gunduz bir defa uyuyor ama iki olsa çok güzel olacak. Henüz yürümedi bakalım yaşında yürür diyorlar. 1 hafta sonra yaşımız olacak.
pitircik2019 emlkvnc dört gözle bekliyorum 🥰 sağlıkla , hayırlısı ile yürüsün. Geçmiş olsun umarım cok rahat geçirir bu gününü 🙏