Sevgili Anneler,
Bebeğim 1 yaşına girecek ve her anne gibi onun gelişimi benim için çok kıymetli. Bebeklerinize ne gibi aktiviteler yaptırıyorsunuz ? Bu aralar aşırı huysuz , asi fakat nedenini tam olarak cozemedim. Havanın sıcak olmasına bağlıyorum. Hareketli kitaplarla vakit geçiriyoruz , mandal doldur boşalt oyunu, araba sürüyoruz ve bolca yürüme isteği.
Sizlerin nasıl geçiyor gününüz , birbirimize fikir olmak için bu postu açtım.
Şimdiden okuyan , cevap veren herkese teşekkür ederim. 💐