Benim ilk doğduğunda hastaneden çıkınca sağ gözünde çapaklanma vardı doktora gittiğimde küçük bebeklerin gözpınarlarında tıkanma oluyor iki gözünün ortasına burun kemiğine masaj yap geçer dedi yaptım gerçekten geçti hiç ilaç fln kullanmadım pamuğu kaynamış soğumuş suyla ıslatıp silmiştim ilk olduğunda sürekli