Bizde 3600 doğduk 2 aylıkken tam 5.500 dü şuan 2 ay 20 gün olduk henüz tarttirmadik fakat 6 kilo olmuştur diye düşünüyorum. Sadece emiyor düzenli olarak ayda 1 kilo alıyor. Doktor gayet güzel gelişimi diyor fakat gözüme zayıf geliyor sizde de oluyor mi aynı durum