baybmom Canimm yalniz değilsin
Benimde senin bebeğin gibi durmayan bir oglum var. Asiri yaramaz hareketli. Ama bu duruma alıştırdım artik kendimi yapacak birşeyimiz yok 😊Herseyi firsata çevirmeye basladim bende . Beraber makine tutuyoruz is yapıyoruz makine yerlestirip camasir topluyoruz . Pesimde bidil bidil dolasiyor. Onun eline oje sisesini veriyorum o onu incelerken saçımı toplayıp makyajimi yapıyorum tabi onunla durmasi ne mumkun daha karistiriyor ben bir sac toplayana kadar etrafi 😁Disari çıkmaktan da korkmuyorum artik eskiden sıkıntı yapardim ama eline yiyecek tarzi oyalanacak şeyler veriyorum . Eve döndüğümüzde yorgunluktan bitap dusmus oluyorum cogu zaman 😀Ama onca yaramazligina ragmen pozitif olmaya çalışıyorum. Böylelikle gun daha rahat geçiyor sanki 😊Kasma kendini rahat hisset ve oyle hissettir.