baybmom 10 buçuk aylık alerjik bir bebeğim var. Doğduğundan beri ağlıyor diyebilirim. Sebepsiz, anlamsızca, katılırcasına… Hiçbir şeyden mutlu olmaz, her yeri eli erdiğince kurcalar. O kadar yoruldum ki… Bazen camı açıp atlayasım geliyor. Onun ağlamasına artık katlanamıyorum, kendimden nefret ediyorum böyle düşündüğüm için. Ama engel olamıyorum. İşe başlayacağım için o kadar mutluyum ki anlatamam. Bir kaçış mı dersiniz, çıkış mı dersiniz bilmem. Ama kendim için yaptığım ilk şey olacak bunca aydan sonra. Sizi çok iyi anlıyorum ama hiçbir öneride bulunamıyorum.