Ezoezo Sarelle ben artık bunu doktorların yaptığını düşünüyorum . Yanlış birşey yapıyorlar ve morarıyor geçmiyor . Benim kuzudada var. 7 aylığız geçmedi . Kuzenimin de kızında vardı doğduğunda geçer dediler kız 1. Sınıfa gidiyor hala geçmedi
Sedamert-2 Benim oğlum 3,5 aylık iki kaş arası var doğum lekesi biraz rengi solmaya başladı gibi inşallah çabucak geçer herkesinki görünen biryer olması daha kötü çünkü
Semfer Benım kızımdada var bende düşürdüler diye düşünmüştüm ama doğum lekesi olduğu söylendi hiç ailemde yok böyle bişey açıkçası endişeliyim
OzlemKaragoz 26 yaşındayım benimde kuyruk sokumumda morluk var çok sonradan farkettim ama erkek yeğenimde de var bir sorun oluşturmuyor benimki geçmedi geçer mi bilemiyorum :)
BerenBeril wafflee_42 benim kızımdada var 3 buçuk yaşında gecmedi hala arkası erkek dediler ama 1 kızım daha oldu 45 günlük 😊
duruyekta Benim kızım 6 ayına girecek yakında. İlk doğduğu zaman bir şerit halinde tüm kalçasını kaplıyordu. Hala belirgin ama yarısı gecti,kalan kısmın rengi daha silik oldu. Geçecek gibi gözüküyor
duruyekta Hanımlar 8.5 aylık oldu kızım ve geçti. Ne zaman geçti farketmedelim bile. Şu anda hiç renk kalmadi
seyma-24 Sarelle mongol lekesi çoğu bebekte var korkulacak bir şey değil benim oğlumdada var. Geçebilir kaladabilir