Sarelle merhaba hanımlar kızımın doğduğundan beri morluk var kuyruk sokumunda doğduğunda gecer dediler doktorlar büyüdükçe gececek diye beklemiştim ama 18 aylığız gecmedi halaç acaba böyle bi durumda olanlar var mı doktora götürmelimiyim
Obenimmelegim Sarelle aaaa cok 😲 şaşırdım bizim bebekte de var ama kocaman bir morluk gecmedi cok kötü duruyor düşmüş te morarmis gibi kalıcı mi acaba ins yazar biri
wafflee_42 Sarelle ya onu ne derler biliyor musunuz ? Yanii benim duyumuma göre.. Arkası erkek doğacak derler. 🤷♀️🤭
Ulzougyud Sarelle aynı şekilde bizde de var mongol doğum lekesi olarak biliniyor. Aynı doğum lekesinden benim belimde var yuvarlak şekilde. Doktorumuza sorduk bazıları geçiyor bazıları kalıyor bir sorun olmaz dedi. Her kontrole gittiğimizde ölçülüyor. Büyüme var mı diye. Korkulacak bir durum değil. Güzel bir doğum lekemiz var anne oğul 🥰
BerenBeril wafflee_42 benim kızımdada var 3 buçuk yaşında gecmedi hala arkası erkek dediler ama 1 kızım daha oldu 45 günlük 😊
Dn123 Sarelle kuyruk solunumdaki morluk ömür ilgin kapandığı yer Allah korusun bazı benekler açık halde doğuyor ameliyat oluyor bildiğim.kadsriyla da 1 yaşından sonra geçiyor benimki de de var sağlıklı doğan her bebekte var
Sarelle Bizimkisi büyüyor gibi sanki ya ben gecer falan deyince ilk onemsemedim ama geçmiyor ve sanki büyüdü gibide gidince bi sorayım olmazsa
masalsii Sarelle benimde var canım hatta ayak bileğindede var dogum lekesiymiş deri altında pigment sıkışmasından oluyomuş 5 yasına kadar geçer dedi doktor
Ozlemhuslu Sarelle benim kızımda da var 6 ay 12 günlüğüz. Kuyruk sokumunda böyle fındık büyüklüğünde morluk var.
espalp Sarelle 7-9 yaş gibi geçiyormuş. Oğlumda da var. Henüz geçmedi sadece azalıyor, rengi açılıyor
Xxxxxxxx Sarelle bizimde kalçada var Monğol lekesi onlar geciyo zamanla ablamın oğlunun tamamen yok olması 4 yaşını buldu