dygerk60 Deletedmom5284 Deletedmom5284 öncelikle sakin ol ve zihninden olumsuz herseyi at..benimde gögüslerim büyük bu konuda emzirme yastıgı cok iyi oluyoe gögüs ucun kasılıyorsa meme uclukları var cocuk ondan emiyor genelde ucu olmayanlar içinde öneriliyor ben hala onu kullanıyorum.ilk sütüm cok fazlaydı sonra azaldı bestlak damla kullandım stilltea cay içtim bana cok iyi geldi birde soganı kavurup tam öldürmeyen yumurta kırıp yemek cok iyi geliyor..öneririm.benim sütüm cok asırı vardı ama birara sütüm kesildi bebegime kullandım hepsini inan zor yetiriyorum yoksa verirdim kesinlikle.
Mom299 2balbiranne evet canımngerçekten iyi bir vitamin bende 4.5 günde farkına vardım ilk acılatı neydi öle aglıyodum eşimin ellerini sıkıyodum resmen acıdan hatta esim azıma avıyı hisetmemem için bir havlu ısırtırıyordu ve bagırmamak için kendimi tutuyordum meme ucumun dipleri.benim çok kötüydü çok sükür azaldı eskisi kadar acımıyor okadar banada öle dedi arkadasım hücre yeniliyici diye söledi hemen aldırdım bende o pahalı kremler hiç miş.bu vitaminin yanında lonolinlisndende bi fayda görmedim ben herkese bu Evicop fort u öneriyorum bede buradanda yardımcı olmaya çalısıyorum herkese acıyı çektik nede olsa kimse çekmesin valla dayanılcak gibi degil acıları
Levazen Deletedmom5284 benimde aynıydı silikon uç, sağmak falan 1 hafta ağlamıştım emememişti, sonra emzik verdim mecbur memeyi de her gün denedim tutsun diye hatta hergün ona motivasyon konuşması yaptım ağlaya ağlaya öğrendi şükür inşalla sizinde düzelir 🙏
Ylcnbsr Deletedmom5284 Çok geçmiş olsun ama üzmeyin kendinizi inanın her şey gelip geçiyor zaten ilk haftalarda süt o kadar çok olmuyor yavaş yavaş iniyor zaman geçtikçe zeytinyagini ısıtı soguduktan sonra her gün sürekli sürün göğüslerinizi inanın faydasını görürsünüz ben faydasını görmüştüm
sinemin Deletedmom5284 canım çok geçmiş olsun bende sezeryan oldum gelmedi emzirirken göğüs uçlarım hep yara oldu ama emzire emzire geçirdim emzirdikçe sütün artacak göğüs ucun için de krem falan kullan keşke yardımcı olabilsek 😔