Deletedmom5284 1-2 gün krem sürüp dinlendirmenizi öneririm.Rahatlatacaktır sizi.Bence süt yerine göğsünüz geçene kadar formül mama kullanmanızı tavsiye ederim,Bu arada da göğsünüzden gelen sütüde dolapta muhafaza edebilirsiniz.En azından göğsünüz geçince psikolojik olarakta iyi olacagınızdan,rahat edersiniz.Geçmiş olsun 😌