idil1990 Duyguokan ben dogumda oldugunu dusunmuyorum. Cunku bi darbede alsa su ana kadar muhakkak duzelirdi toparlardi die dusunuyorum. Dogustan olabilir insallah ciddi bisi degildir. Daha buyuk arastirma hastahanelerine yonelin bence.
Cansubasak Duyguokan sırt tarafında mı göbek tarafında mı benim oğlumda bunun çok çok ufağı var ben gibi duruyor doktorumuz normalde çocuklarda 6 meme olur 4 ü yok olur 2 kalır siin bir tanesi tam yok olmamış bu onun izi endişe edecek bir durum yok dedi zaten büyüdükte iyice yok olmaya başladı
Ygz Duyguokan böyle birsey olablrmi? http://gazicocukbeyincerrahisi.gazi.edu.tr/posts/view/title/gergin-omurilik-sendromu-14278
Duyguokan Ygz evet bunun gibi bir şey olabilir. Beyin cerrahisine yönlendirdiler zaten. 2 hafta sonra MR çekilecek inşallah kötü bir şey değildir
Haticemree Duyguokan snradan olması icin bsyler olması gerekir zaten. Doktor hatası da olabilir. Ama korkmayin bence kötü bsy olsa smdiye kadar kendini belli ederdi. Inşallah bulurlar en kısa zamnda ne oldgnu
Elifnaz34 Duyguokan inşallah ciddi bişey değildir ya çok geçmiş olsun canım inşallah doktor hatası değildir
Mom8 Duyguokan sakral gamze gibi duruyor. Eğer öyleyse zararsız birşey diye biliyorum. Delik omuriliğe yakın olsa müdahale edilirdi. Spina brifida gibi birşey olsa doğduğu anda müdahale edilirdi geçmiş olsun
Duyguokan nkarac yok kesin bir şey demeleri için MR çekilecek dediler. Doktora götürdüğümüzde 1 haftalıktı. MR çekilmesi için çocuğu uyutmamız gerekir şimdi yapamayız çok riskli 4 aylık olsun gelin dedi
Misterious Bu sakral gamze eğer içeri uzanan ucu açık değilse bir sorun oluşturmaz eğer ucu açıksa operasyon gerekebilir doğuştan gelir sonradan oluşmaz aslında ilk muayene eden çocuk dru farketneliydi geçmiş olsun çok endişe edilecek bir şey değil