Duyguokan Doğumundan beri bu delik var. Kaç doktora kaç tane hastaneye gittiysek net bir cevap alamadık. MR çekilmesi lazım 4 aydan önce çekmiyorlar şuan 3 ay 15 günlüğüz. Böyle bir şeyle karşılaşan bilgisi olan var mı ?
Mom14 Duyguokan ne kadar tuhaf göbek deliği gibi ilk kez görüyorum bi bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum
Anana Duyguokan Postunuz üstte kalsın, bir bilgim yok. Umarım ciddi bir şey değildir ve çabucak geçer. Çok geçmiş olsun. 🙏🏻
Haticemree Duyguokan sanki sonradan bsy olmus gibi yani dogdugunda falan doktorlar bisy yapmış olablr mi yanlışlıkla sizin haberiniz yoktur belki 🤔
Duyguokan Haticemree doğumdan sonra altını değiştirirken farkettik. Sonradan olması imkansız dediler. Ama sebebini de söyleyemediler
Haticemree Duyguokan snradan olması icin bsyler olması gerekir zaten. Doktor hatası da olabilir. Ama korkmayin bence kötü bsy olsa smdiye kadar kendini belli ederdi. Inşallah bulurlar en kısa zamnda ne oldgnu
aLmisMomSs Duyguokan inşaAllah ciddi bir şey değildir, bilgim yok maalesef üstte kalsın 🤲🏻 Acil şifalar diliyorum 🌹
MerVefa Benim kalbimden kötü bir şey olmadığı geçiyor canım dua et inşallah olumsuz bir şey çıkmaz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻