Tatlimannem verem aşısı sol koldan yapılıyor. Diğer 2 aşı da 1er tane bacaktan vuruluyor. 1 günde 3 aşı olan bebek tabi ki huzursuz olabilir. Ama biz de ne huysuzluk ne ateş oldu. 3 gün yıkamamanı isteyecekler o yüzden gitmeden 1 yıka derim mutlaka. Doktorunuza calpol yazdırabilirsiniz, zaten evde ilacınız olup olmadığını soruyorlar. Yoksa söyler, alırsınız. İlk vurulduğunda çok ağlarsa siz alın kucağınıza. Anne her şeyin ilacı🤍 umarım sıkıntısız atlatırsınız.