almilla Deletedmom348 bende wee var başka bi koltuk altından ölçen var bir de braun kulaktan ölçen var . Üçü de farklı çıkarıyor 🤦♀️ kulaktan olan en yüksek, wee ise en düşük ölçen . Ben ne olur ne olmaz en yüksek ölçeni dikkate alıyorum
Deletedmom348 almilla wee neden hep düşük ölçüyor anlamış değilim. Bizimki de 34 ölçüyor olacak iş değil
Tugba10-5 Bende medisana almıştım temassız ateş ölçer çok memnunuz ondan 10 yıl garantili üstelik bebeği havayı suyu da ölçebiliyorsunuz. Şuana kadar yanılmadı allah inşallah yanıltmaz :))
Deletedmom348 Tugba10-5 medisana yok duydum canım. Bir arkadaşta önermiş ebebekte gördüm alıcam teşekkür ederim
madambovary Deletedmom348 braun un kulaktan ateş ölçerini kullanıyorum çok memnunum. Alından temassız almak yerine kulaktan veya koltukaltından ölçenleri tavsiye ederim.
Deletedmom348 madambovary Braun da iyi ama ben birkaç tane almak istiyorum.Braun ve medisana alıcam teşekkür ederim 🌺
gozdeteacher Deletedmom348 Chicco’nun koltuk altı için olanını, Medisana’nın da kulaktan ve alından ölçenini kullanıyorum. İki ateş ölçerden de benzer değerler alıyorum, ikisinden de memnunum.
Deletedmom348 gozdeteacher İşte aradığım cevap. Bende böyle iki markanın ayrı biçimde ölçenini istiyordum teşekkür ederim
busramerve Deletedmom348 internet üzerinden söyledik ama hangi siteydi hatırlayamıyorum. en ucuz olan siteden almışızdır muhtemelen