Deletedmom348 Arkadaşlar bu konuda çok titizim. Bir türlü karar veremiyorum. Evde iki tane var. İkiside Farklı ölçüyor. Bebeğimin iki gündür huysuzluğu ve kulak, diş gibi sıkıntıları mevcut. Bana memnun olduğunuz ateşölçer tavsiyesinde bulunur musunuz?
Sarikuzumalp Deletedmom348 eşim oğlum yeni doğduğunda 1 yıl önce koltuk altı ölçer aldı üstelik öyle en iyisi falan da değil eczaneden 15 TL ye almıştı geçen sene. 1 yıl oldu hala kullanırım hiç bozulmadı ve hep doğru ölçüyor. Çünkü ateşlenince hastaneye gittiğimizde de bizim ölçerimizle aynı çıkıyordu. En doğru ölçeni koltuk altı bence.
Alpella Deletedmom348 küçük oğlum 50 günlükken hastanede yattı. Hep kulaktan ölçerek takip ettiler. Braun markası. En üst modeli aldık biz de. Çok memnunun hiç şaşmıyor.
Rzgr Sarikuzumalp bizde de kulaktan ates olcer vardi. Hic bir ise yaramiyor. Oglumun atesi var olcuyorum 36 mudahale etmiyorum. Hastaneye goturduk cocugun atesi 38 bucuk. 2 tane serum verdiler. Kesinlikle koltuk altindan ölcen ates olcerler daha saglikli ve dogru sonuc veriyor.
Sarikuzumalp Deletedmom348 birazdan yazayım canım şuan oğlumu uyutuyorum 34 olması da imkansız yani 🤷♀️
Deletedmom348 1mom1baby Bir tane ondan bir tane de alından istiyorum. Ne olur ne olmaz diye. Bu konuda ki güvensizlik beni bitirdi
Aynuradem Deletedmom348 aynen tatlim benimde alindan ölçer war ama bi türlü emin olamiyorum bende koltuk altida alicam kenarda bulunsun
Deletedmom348 Sarikuzumalp Evet canım imkansız diğeriyle ölçüyorum bir 38 ikinci ölçmem 36 hemen ara arda bana kafayı yedirtecek ikiside. Sorun yok kuzum müsait olunca yazarsın 🌺
Sarikuzumalp Rzgr evet kesinlikle. Çoğu doktor da en doğrusunun koltuk altı ölçer olduğunu söylüyor. Bende eşime o kadar trip atmıştım hamileyken temassız yada kulak ölçer al doğmadan diye. Unutmuştu iyiki almamış o zaman 😃
Sarikuzumalp Deletedmom348 rossmax mış markası canım. Ateş ölçer gerçekten kafa yoruyor ya. Tonla para verip en iyisini de alsan şans işi gerçekten. Biz öylesine almıştık aceleyle sonra iyisini alalım temassız dedik sonra baktık bu iyi çıktı öylece kaldı. Vardır eczanelerde bir sor memnun kalacaksın kesin. Allah şifa versin bebişine inşallah 🙏
elvinazra-27 Deletedmom348 aynı sorun bizde de var , alından ölçer normal gösteriyor ,koltuk altı biraz yüksek ölçüyor. En son medisana koltukaltı ateş ölçer siparişi verdim , inşallah memnun kalırız. Ates ölçer büyük mesele 🤦🏻♀️