Neva Sarellee çok geçmiş olsun umarım iyidir şimdi :( kafam inanılmaz karıştı. Tek doz iki dozu geçtim üç doz da varmış dokuzuncu ayı dolmadan yapmayan doktorlar var bir yanda da uc aylıkken yapanlar arap saçı çocuk büyütmek🤦🏼♀️
Sarellee Neva çok şükür iyi. Ben doktora götürdüm 2 doz vurdurursak ayda 1 olmasi gerekecek oda ona ağır gelebilir ben şuan tavsiye etmiyorum 12 aylıkken gelin tek doz vuralim dedi bizde tamam dedik. Haklısın herkes bişey diyor ya
Nar Bizde 3. Ayda olduk doktorumuz ilk dozunu 6 ay içinde yapmak gerektiğini türkiyede menenjitin artmaya başladığını söylemişti
TeachersMom Neva bizim doktorumuz iki doz şeklinde uygulama yapmayı tercih etti. İlk doz 9. Ayda yapıldı. Ancak bunu tek doz olanında varmıs