Dudu-123 canım benimki alttan gazını çıkarırken çok zorlanıyor bu yüzden çıkarabildiğimiz kadar üstten çıkarmaya çalışıyoruz . Gazını alıp yatırdığım halde alttan çok gaz çıkarır . Kıvranmasını izlemek hiçbişey yapamamak çok zor 🙄 bu yüzden emzirince gazını çıkarmadan uyutmayın doktorlarda öyle diyor zaten