Babylokum benimki 1ay 21 günlük 1.aydan sonra uykusu maşallah çok güzel gidiyor . Şöyle söyliyim ben başta çok tecrübesizdim annem 20günlükken gitmek zorunda kaldı . Eşim çalıştığı için Bebişkomls bi başıma kaldım 🤦🏻♀️ İlk zammalsr hiç uyumuyo üstüme yapışık yaşıyodu resmen diyebilirim. Hatta bi kaçkez sırf biraz uyusun diye 2 saat boyunca üstümde yatırdım 😅 üstümde pozisyon falan değiştirdi yatak olarak kullandı beni diyebilirim 🤣 zamanla çocuğumun huyunu çözdüm gazı oldupunda nasıl davrandığını vs vs . Gözlem yapa yapa öğrendim ne zaman ne istediğini . Yani sizin zamnaa ihtiyacınız var birbirinize alışmaya ☺️ Daha çok küçük her ağladığında üstüne al sakinleştir. Bu arada belli bi saat uyudumu ,ayılmaya geçmeden hemen emzir gazını çıkar tekrar uyut . Bu çok önemli uykusu dağılırsa uyutmak çoook zor 🤦🏻♀️