Ruhannem KbraaaS dut mu satıyorlar , özünü mü.. pandemi dolayısıyla çok zor.. hastaneye bile gıdemıyoruz
Rrraaaiiinnn Ruhannem merhaba bebeginiz kaç aylık oglum yaşına gir3cek bende uzum pekmezi verdim ama sonra keciboynuzu ozu düşündüm üzerinde 4 yaş üstüne vermeyin diyordu kararsız kaldim ve bende ne versem.hangi marka bilemedim acikcasi
Eylulum20 Ruhannem ben instagramda bi sayfadan aldım güvenilir çok memnun kaldım tadı güzel karadut özü ve keçiboynuzu özü aldım biterse yine ordan alırım. İsmini yazarsam reklama mi girer özelden mi yazayım size