Benimkide aynı odadan çıkartmıyor sürekli peşimde tuvalete giremiyorum iştahı iyi ama yinede sürekli emmek istiyor sabah 6 da kalkıyor gece çok uyanıyo kucagımda uyumak istıyor herşeyi ne bulsa yiyor duvarları kazıyor yanından ayrılamıyoruz herşey agzında sürekli dişten heralde diyorduk bizde demekki bu dönem böyle oluyorlar