mom0989 Uykuda ağlıyor geceleri hanımefendi gündüz uykularına direniyor. Herseye bir mızmızlanma,ağlama. Yakama yapışmalar. Mama,ek gıda reddiiii. siz de durumlar nasıl ?
1Dost mom0989 yazdıklarını kopyala yapıştır yap aynısıyız 3 gün kaldı yasına aşırı mızmız dişleri cıkıyor sanırım salyası arttı iştah azaldı yapışık ikiz gibiyiz heran pacamda geziyor
kubosunatlasi mom0989 Allahım gece 1.45den selamlar gerçekten cinnet gecirezegim ben diş falan sanarken gene mi acı gene mi atak gene mi sendrommuş ya 🤧
Ela26elif mom0989 aynı benim kız sürekli sebepsiz almalar odadan çıkmama izin vermiyor Ağlıyor hemen tek başına yürümek istiyor elimi tutmak istemiyor çoçukların ve hayvanların arkasından gitmek istediği olmayınca kendini sıkıyor sinirleniyor atıyor kendini garip hareketler hergün başka şeyler yapıyor artık
PonciKom mom0989 iştahı harici aynısnı yaşadk 1 ay sürdü gunduz yarım saat gece saat bası kalkma tamda ramazan ayıydı kafamı duvar vurmak ustedıgım cok oldu psklojım darmaduman olmuşyu 13. ayda geçti
mom0989 1Dost evet 4 dişi çıktı şimdi köpek dişleri kabarmış. 9. Aydaıkarmays başladı diş . Hanımefendi kendi yürüyemiyor otırmakta istemiyor kollarından tutuyorum tüm evi geziyoruz
mom0989 Ela26elif evet ellerini dişini sıkıyor sinirlenince. Bir de kızım ileri emeklemedi 2 haftadır az az da olsa emekliyor. Ama küçük hanım tutunup kalkıyor sıralıyor oturtamıyorum kollarından tutuyorum bütün evi geziyoruz
Bilgiliannem mom0989 Bir yaşında oğlum kendim yapcam etcem havasında.başladi yavaş yavaş bizimde.tek uyku sinyalleri veriyor.sizinde uykuların sürelerinde sıkıntı olabilir.ben biraz ikinci uykuyu 30-40dk ya çektim.çok uyursa gece çok uyaniyor
mom0989 Bilgiliannem yok canım ben uyutmuyorum zaten kızım kendisi uyuyor uykusu olmayınca yatağına koymuyorum. Dedim acaba tek uykuya mı geçmek istiyor demedim ama henüz istemiyor
Dogununannesi Neeee 1 yaş sendromu mu 🤦🏽♀️ Allahım ben de diyorum bu çocuğuma ne oldu tabii yaaaa aşırı huysuz ve iştahsız bugün Ağladım çaresizlikten allah hepimizin yardımcısı olsun 💆🏻♀️
mom0989 Dogununannesi valla ağlama ne diş biterrrrr ne de ataklar biter. Boşuna annelerimiz yaşlanmıyormuş, eşim çok Yardımcı ama işe gidince mecbur herşey ben de eşim bir de 2. Çocuğu istiyor kardeş şartmış yok efendim beraber büyüsünlermii bla bla blaa…
minikmisimben mom0989 olmaz olur mu😢 canıma okuyor valla aynı böyleyim 🧟♀️😅 ağlama krizleri en zoru 😬 ama şey çok komik vemem,gemem,amam diye tribe giriyor kollarını bağlayıp 🤣
Dogununannesi mom0989 ay kesinlikle daha doğurabileceğimi düşünmüyorum hahahaha yada kendini idare edene kadar büyümeli yoksa bizlerin ömründen gidiyor hele zor cocuk büyütmek psikolojisini düşünerek büyütmek gerçekten bizlerden bir şeyler alıyormuş
mom0989 Dogununannesi çok şükür kızım 11.ayına kadar hiç zorluk yaşatmadı. Ama bu sendrom zorluyor bizi. Yoksa kızım doğduğu günden beri 2.yi de büyütürdüm. Eşim kızımdan dolayı 2.yi istiyor