Eymenalpinannesi canim bizimde sag kalcamiz henüz gelismemis ve 42 gundur cift bez uygulamasini uyguluyoruz 45 gecince tekrar gel demisti pazartesi arayacağım doktoru ona gore gidicez işe yariyordur insallah yaramasa sanirim oyle yap demezler benimde ilk bebeğim ve cok endiseleniyorum geçmiş olsun sizede insallah düzelir ❤