Eymenalpinannesi Bebeğim 45 günlük bugün kalça ultrasonumuz vardı doktor kalçası tam oturmamış iki tane bez bağla bebege dedi ilk bebeğim o yüzden fazla endişeleniyorum bu şekilde düzelir mi yapabileceğim herhangi bişey var mıdır yardımcı olursanıZ sevinirim
Annemmmm Eymenalpinannesi duzelir mi bilmiyorum ama doktor bize de demişti eger varsa iki bez bağlicaksin demek ki işe yarıyor yap canım sen bizde çıkmadı ama
Hunilianne Eymenalpinannesi düzelenler var ama düzelmeyenler de var. Bebeğiniz cok kucuk büyük ihtimalle yerine gelir
Btlbrssk Eymenalpinannesi merhabalar benim kızım 40 günlükken sol kalçası çıkık iki bez bağla dedi 10 gün sonra kontrolümüz var inşallah düzelmiştir burda biri post açmıştı düzelmedi bandaj taktık diye korkuyorum açıkçası
Mom35 Eymenalpinannesi Benim kizimda çift bez kullandık duzelmedi. Bandaj kullandık. Çok şükür o günleri atlattık olumlu dueunun olumlu olsun ☺️
Boncuk_34 Bizim de 9 ağustosta kontrolümüz var. Tam 1 aydır çift bez bağlıyorum hiç ihmal etmeden. Bakalım inşallah düzelmiştir. Çift bez gerçekten işe yarıyor mu o zaman belli olacak..
Boncuk_34 Eymenalpinannesi bugün doktora gittik ve tekrardan usg çektirdik. Sol bacağı normale dönmüş,sağ bacağı hala normal değil dedi doktor. Ve 3 hafta daha çift bez bağlamamı söyledi. Geçer mi 3 hafta sonrasında dedim. Verdiği cevap %95 geçiyor sadece bir hastamı ortopediye gönderdim dedi. Umarım 3 hafta sonra geçer 🙏🏻
Eymenalpinannesi Boncuk_34 inşallah çok sevindim düzelmiş Olmasına insallah diğeri de çabucak düzelir 🤲🏻🤲🏻Biz de 3 hafta sonra kontrolümüz bakalım inşallah düzelir
Embo89 Merhaba benim oğlumda vardı çift bez bağladım geçti (1 ay) fakat şunu belirtmekte fayda var eğer açılarda problem var ise tedavi oluyor çift bezle ama kalça kemiğinin oyuğu oluşmadıysa çift bezin hiç bir faydası olmaz bandaj takmak zorunda kalır.
Boncuk_34 Eymenalpinannesi inşallah🙏🏻 Sizin de bir an önce iyileşmiş olsun🙏🏻 Hatta hatta tüm bebeklerin