Nurgul37 Biz evde atlattık eşim de bi haftadır hastaymis yayılmış kan değerleri çok kötü cıktı ondan yatırdılar ilk tahlil vermeye gitmişti tahlil almamışlar ateşiniz yok belirtiniz yok diye meğer hastaymis bi hafta sonra ağırlaşınca durumu hastaneye yatırdılar 😔