Nurgul37 dün test yaptirdik kızım pozitif çıktı ben negatif doktorumuz bize bebeklere ilaç tedavisinin olmadığı bebekler in bizlere göre bünyeleri ciğerleri daha gucluymus hemen atılacağını iletti bugün 4 günceyiz ateşimiz yok ishalimiz geçti rabbim cümlesinin bebeğine acil şifalar versin