Yudum sağdığın süt biberonla verimlesi hep meme reddine sebep olabiliyormş her bebek farklı emzik olayı da o şekilde meme reddi yaparmış bu yüzden zorlayamıyorm emziğe çünkü biz mamayı biberonda içiriyorz kaşıkla zor oluyor artık 3,5 aylık oldu çok şükür sıkıntı yaşamdk yaşamayızda inşallah ama siz alıştırma bardağı alın olmadı o şekilde devam edeceksnz bende korkmuor değilm meme reddinden 🥺alıştırma bardağı alacağım bakalm onda severek içecek mi?