Büyük ihtimalle mastit… Aynısını yaşadım. Hiçbir şeyim yoktu bebeği uyuttum eşimle otururken bir anda göğsüme ağrı girdi yarım saate kalmadan şiddetli bir üşüme hali üstelik bundan 1buçuk ay önce havanın sıcak olduğu zamanda, derken tüm vücudum tırnak uçlarım da dahil inanılmaz ağrıdı hayatımda bu kadar kötü nadir hastalanmışımdır. İkinci gün oldu düzelirim dedim ama sadece parol ile 5 saat ayakta durabildim etkisi geçince hemen ateşim çıkıyor vücut kırgınlığım şiddetleniyordu ve dayanamadım acile gittim. Hemen Mastit teşhisi konuldu mecburen antibiyotik kullanmam gerekti amoklavin ve evde bol bol emzirmeye çalışıp özellikle pompa ile sağmam gerektiğini söyledi dr. O gün bu gündür hemen hemen hergün pompa ile de 1 2 kez sağıyorum göğüslerimi hem rahatlatıyor hem de olur da tekrarlarsa diye önüne geçmiş oluyorum. Diyeceğim o ki mutlaka doktora gidin diğer türlüsü kendinize eziyet, çook geçmiş olsun