Mom0909 bizimki de premature dogum oldugu icin yuksek sarilikla basladi ve bir gun hastanede kaldi. sarilik seviyesi dusmus olsa bile 3saaatte bir mutlaka emzirilmeli. siz onun uyanmasini beklemeyin. biz uyandirmak icin altini aciyorduk ilk zamanlar. hatta soyuyorduk uyansin diye. ne yapin edin uyandirin bebeginizi. ta ki doktorunuz artik uyandirma, gece kendi uyansin diyene kadar. su an cok erken. 3saatte 1emzirmeye devam.